Date: 04. September 2017

Match.com erbjuder modellmän

En dejtingsajt lanserar ny en popup-ebutik som säljer sju tum långa modeller av sina mest populära ungkarlar, komplett med en länk till deras dejtingprofiler.

Dejtingsajten valde ut 1 000 singelkvinnor, varav 73 procent av dem sa att de ansåg att gentlemän är en utdöd art; med dejter som regelbundet kommer för sent, inte betalar för middagen och håller på med sina mobiler istället för att prata.

För att bevisa att det fortfarande finns bra män därute, bestämde sig Match.com för att lansera popup-ebutiken Model Males, där kvinnor kan välja modeller för potentiella dejter. De kan sedan logga in på mannens profil för att se om det finns någon kemi mellan dem.

Dejtingsajten valde ut sju av de mest populära singelmännen och använde 3D-skrivare för att skapa modellerna, vilka började säljas i september, i Marylebone i nordvästra London.
Dejtingsajten lanserade också ett "fuskblad" för att hjälpa män att lyckas med sina dejter.

Snarare än att ta med choklad och blommor eller öppna dörrar och dra ut stolar, som vissa anser är föråldrat, handlar det mer om att ringa när du har sagt att du ska göra det.

Kvinnorna ville också att deras dejter skulle komma i tid, se till att de kom hem säkert och stänga av sin mobil under middagen, samt att de skulle "stödja dem" om de var på diet genom att inte äta en massa snacks.

Källa: thetimes.co.uk

Liknande nyheter om nätdejting:

Alla senaste nyheter om nätdejting för singlar
Top